lördag, maj 26, 2007

Musikens underbara värld

Okej, så det tog en dag extra för det här inlägget att komma, men nu är det här i alla fall! ;)

Åh, Gud vad jag älskar musik! Gör inte ni?!
Det spelar nästan ingen roll vilket humör man är på, det finns alltid någon musik och låt som passar för tillfället, vilket är något av det bästa med musik enligt mig.
En annan sak som jag gillar med den är att den gör det så himla mycket enklare att uttrycka sig själv, och samtidigt bidrar den till att man kommer i kontakt med likasinnade. Kan det bli bättre?!
Finns så himla mycket mer att skriva på den här punkten, men det är precis som att allt blandar ihop sig i hjärnan just nu och bildar en stor klump, så jag vet inte riktigt vart jag ska fortsätta.
I stället tänkte jag ge er ett par musiktips, några låtar som jag kommit i kontakt med på senaste tiden, men även sådana som jag kännt till ett tag, och helt enkelt bara avgudar! Rekomenderar dem varmt! :)

  • "What hurts the most" - Rascal Flatts
  • "Wings of a butterfly" - H.I.M.
  • "Lips like morphine" - Kill Hannah
  • "Stand" - Jewel
  • "Thanks for the memories" - Fall Out Boy
  • "From yesterday" - 30 Seconds To Mars
  • "Oops, vi gör det igen" - Sommarpojkarna feat RockMaria (den är bara så himla otroligt rolig, dock kanske inget för de som är Britney Spears-frälsta..! :P Hehe)

Nästa inlägg kommer faktiskt gå i musikens tecken, även det, fast på ett annat vis. Vad jag menar med det får ni se då! ;P

Inga kommentarer: