torsdag, maj 24, 2007

Ändrade planer

Musiken kommer i morgon.

Tänkte bara snabbt gå igenom vad som sker här;
Jag hittade ingen layout som jag kände att jag ville ha, och jag orkade inte springa runt och leta. Så fick jag en bild i huvudet lite vad jag letar efter, så jag tog en av de mest simpla jag hittade här på Blogger och ändrade om den så den blev mer personlig och så gott som precis så som jag ville ha det :) Kanske inte är ett helvinnande koncept, men det duger för stunden. Är inte helt klar med färger och så än heller, så det kan göra en 360 in no time. Eller några mindre förändringar i alla fall ;)

Days i morgon och på måndag är vad som lockar nu. Jag t o m drömde om det i natt! Hehe
I kväll gäller dock att försöka komma i säng i någonlunda tid, har varit helt jättetrött de senaste mornarna..!

6 kommentarer:

Anonym sa...

du får vara lite mer på msn ja måste prata me dej om en grej /sparks

Thina sa...

okaj, lovar att förbättra mig!! :)

Anonym sa...

bra de! /sparks

niffin sa...

Gårdjös header!! :P

Anonym sa...

Gud vilken snygg header du har! :o Vill också kunna göra sånt, men varje gång som jag ahr försökt har det inte gått så bra..:P

Thina sa...

Tack så mkt flickor! *blashing*

Jenny > Det tror jag inte ett dugg på! :) Men du ska veta, det tog lång tid innan jag var klar & nöjd med min, och kan erkänna att det krävdes många omgörningar innan jag var tillräckligt nöjd! :P Fortsätt kämpa, en dag inom en snar framtid kommer den vara där!! :)