söndag, maj 27, 2007

MSN & bilder går ihop

Fick en ny utmaning av Sparkling, och jag antog! :D

Tanken är att man ska visa de bilder man har på MSN i sin "visningsbilds-lista" (endast sådana som man lagt till själv). Verkar det luddigt kan ni kolla hennes blogg, hon har beskrivit det det bättre! :)

Tiffany Persson (Hipp! Hipp!) Ahh, älskar den människan! :D
"Gurkan i O'boyen". Den vet ni ju redan allt om ;)

The boys from Supernatural <3>

*Edit: bilden bråkar med mig. Ska försöka lägga upp den på nytt i morgon!

Söt liten flicka & pojke

Coolaste katten i stan, älskar den bilden!

Superheta Jensen Ackles. (Min nuvarande visningsbild)
Ett experiment jag gjorde en gång. Allt smink skapat i PS.

Störtsköna Sally Santesson. Även hon en favorit :D

David "The king" Hasselhoff haha

Min största kärlek - tuggummin! Detta är skörden av min 17-års dag.

Jag på nyår 06/07. Då hade jag fortfarande lite färg kvar!

Shane West & Milo Ventigimilia. Två flugor i en smäll. De är för underbara på de här bilderna!

Dig this one. Tror bilden talar för sig själv :P

Amber Tamblyn från bl a "Joan of Arcadia". Vanlig avatar.

Nyklippt Thina, från i påskas typ.

Jag hade faktiskt tänkt att sätta ihop en utmanarlista den här gången, men tiden rann i vägg så jag känner mig lite stressad nu, så den kommer att utebli även denna gång. Men ni vet att det bara är att fortsätta om ni känner er manade! ;)

4 kommentarer:

niffin sa...

Haha, "Come to the dark side - We have cookies" - kan det bli bättre? :D

Thina sa...

Nej det är jag övertygad om att det inte kan! :D

MissTaken sa...

haha den där katten med melonen (eller vad det är) på huvvet är ju bara för töt :P

Thina sa...

haha visst är den?! :D Jag säger med melon, men en massa envisas med att säga att det är en lime. Hallå, SÅ litet huvud har itne katter! ;P