tisdag, maj 22, 2007

Layout-trubbel

Börjar tröttna på min nuvarande layout på bloggen så jag vill ändra, men det finns ju inga roliga mallar alls!
Så ser man alla andras fina bloggar med unika designer och allt, men hur får man tag på dem?! Någon som kan tala om det för mig så skulle jag bli jätteglad!!

Skippade första lektionen idag - som är idrott - för strax innan jag skulle gå till bussen kände jag att jag blev illamående så mamma sjukanmälde första lektionen. Kanske hade stannat hemma helt om det inte varit för att det är prov i religion idag, och för det faktum att jag måste gå på programmeringen!
Måste i princip både börja och avsluta mitt lilla projekt idag eftersom i morgon är deadline (lämnas det inte in har jag inte chans på ett högre betyg än G i kursen) och jag har bara en lektion i dag till innan det är dags. Måtte han inte springa iväg sådär som han gjorde igår! Jag behövde ju hjälp! Vill han att alla ska få IG?

Om ungefär 30 min är det dags att göra ett nytt försök att gå till bussen, så jag måste äta något mer innan dess känner jag, och sedan ska jag försöka hinna med att traggla in lite mer islam i skallen. Fast jag måste medge att jag tycker att jag kan det rätt bra.
Hinner plugga lite i skolan med sen innan det är dags. Wish me luck! :D

I nästa inlägg ska vi prata musik! ;) (Ja, det var en minnesanteckning för mig själv! :P)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har för mig niffin vet en sida med sånt och att hon postade den någonstans på Paws, men jag vet inte var däremot...

Prata musik i nästa inlägg? Det låter intressant. Men jag antar att du inte tänker prata om John haha ;)

niffin sa...

Mälin läser mina tankar!!! :P
Här är adressen: http://www.pannasmontata-templates.net/templates/

Thina sa...

Tack mina änglar! :D

malin > Haha nää, kanske inte direkt... :P Men man vet ju aldrig vad jag får för mig att babbla om! ;P