fredag, maj 11, 2007

Pinsamt värre

Har inte varit bra på att uppdatera. Jag har inte haft tid, fast jag egentligen haft det...
Tanken har ju varit att jag ska skriva arbete och så, men det har jag inte gjort. Jag är omöjlig.
Som ni förstår har jag hela helgen full. Vet inte alls hur det här ska gå. Håll tummarna för mig!

För att snabbt kommentera lite av det som jag nämnt innan; matten gick faktiskt bra(!!!) i tisdags - för att vara mig alltså. I dag kunde med varit värre. Bara förvånad att del 2 nästan var lättare än del 1... Hmm..
Allt annat är väl helt okej, det med, finns inte så mycket att säga faktiskt.

Vill även ta upp var som hände i gårdagens ESC semi final i går. Jag var minst sagt chockad när jag såg hur det hade slutat! :O Vaddå kompisröstning?! Typ.
Ja, värsta chockarna var nog Bulgarien, Germanien och Slovenien (kanske mest för att de är typ de enda jag minns, men i alla fall).
Detta kan väl inte annat än förbättra Sveriges chanser? Annars lär det bli riktigt pinsamt! För hela Europa...

Nu lär det nog inte bli så mycket mer denna helgen, måste få klart arbete som sagt. När det är över ska vi gå igenom saker lite mer grundligt. Längtar redan.

Inga kommentarer: