torsdag, maj 03, 2007

Gurkan i o'boyen

För alla er som väntat så tålmodigt har jag äntligen gjort slag i saken och förevigat min vision på bild!
Jag förväntar mig inte att de flesta ska förstå det här med en gång, så jag rekomenderar att ni kollar in det här först;

Ika i rutan - Gurk-kanalen

"Då ser müsilin detta och SKVALLRAR;
Det är en gurka i o'boyen, det är en gurka i o'boyen!"


Så för att komma till vad min vision faktiskt handlar om; för mitt inre såg jag ju en gurka som låg i o'boyen! Typ så här...


Men om man lyssnar till hela historian om Gunnar så skulle väl den mer korrekta illustrationen kanske vara den här (även om detta inte råkar vara en saltgurka)...





Det var nog något mer jag skulle ha sagt egentligen, men jag tycks ha glömt det nu... Ja, jag säger då det, det sker alldeles för ofta..!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är för rolig! Härligt att du tog bilder på ditt upptåg med ;D

niffin sa...

Hahaha, måste det ju vara!! :D

Thina sa...

mälin > Är jag? Tääck ^^ Hahaha

soul_bird > Nu vet jag inte om jag hängde med.... Hehe

niffin sa...

Som på den undre bilden - det är väl den "rätta versionen" (av visionen?)egentligen?
Hihi, hoppas du fattar. :P

Thina sa...

Tro det eller ej, men det var faktiskt den första bilden som var min vision.. Hehe
Den andra bilden visar bara hur det förmodligen såg ut "på riktigt" hehe
Jag funkar inte riktigt som alla andra! ;)

MissTaken sa...

hahaha ;P