lördag, maj 05, 2007

Struktur sökes! Eller lite hjälp...

Innan jag glömmer: Woho, det 100:e inlägget är här!! :D

Har fortfarande massvis att göra i skolväg, men idag minskade jag åtminstone lite på bördan genom att skriva och skicka in en VG/MVG-del på ett religionsprov som hade deadline på tisdag.
Egentligen hade det nog varit bra om jag kunnat fått gjort i alla fall något mer innan den här helgen var slut, men jag misstänker att det inte kommer bli så...
Okej, så nu tänker ni "men hon har ju hela morgondagen på sig!"
Det stämmer, och det stämmer inte.
Naturligtvis har jag dagen, men hela förmiddagen och en bit in på nästa tidszon kommer jag inte att vara hemma. Varför inte det nu då?
Jo, för jag ska gå upp klockan 6 och åka till min kompis skola och kolla på när de släpper ut kossorna! Vad fan har jag gett mig in på?! Haha
Det kommer vara en utslagen Thina som står där hängandes över ett räcke någonstans och försöka tycka att det hela är mycket intressant och charmerande. ;P
Kommer förvisso att ha större delen av eftermiddan till mitt förfogande (tror jag) men inte så säker på att det hjälper. Känns som att jag är ute på ganska djupt vatten nu och är i desperat behov av en flytväst. En flyväst i form av en strukturering för hur jag ska lägga upp mitt arbete hade varit fint. Sen hade jag ju såklart inte tackat nej till att någon kom och tog hand om allt åt mig, men det lär ju inte inte hända, så jag hade verkligen gott nöjt mig med den där struktureringen. Misstänker dock tyvärr att även den faller på min egen lott. Attans bananer! :(

Borde nog sova nu. Fast först ska jag ta mig en liten sväng om med Photoshop. Får se om det blir något värt att nämnas. Och kanske borde jag skriva en liten minneslapp till mig själv att jag ska plocka med mig kameran i morgon? Vi vet ju alla allt för väl hur välbehövliga de där små lapparna är för mig! ;) Hehe

2 kommentarer:

Aradil sa...

Hujja, ibland är man förvånad över att inte huvudet spricker när man har så mycket att hålla ordning på. Jag brukar skriva listor på allt jag ska göra för då brukar jag inse att det inte är fullt så kaotiskt i verkligheten som i mitt huvud. Fast grejerna måste ju fortfarande göras...

(Snart är det sommarlov!)

Thina sa...

Verkligen! Jo, har prövat det med. Det blev nästan ännu värre då! Hehe
Egentligen är det väl fullt utredbart, bara det att det måste göras också. Då blir man trött, och det känns bara hemskt!

(Tack ock lov för det! För min del är det mindre än en månad nu.. :))