fredag, maj 04, 2007

3 is a magic number

Har fått mig en ny utmaning, som tack och lov kanske inte är fullt lika kluriga som jag utsats för ;) (kluriga eller inte, naturligtvis är alla välkomna!)
Den här gången var det Jenny som satte mig på pottkanten! :)

Tre saker jag inte förstår:
- Hur sjukt fort det här året har gått! :O Snart klar med ettan redan!
- Livet i allmänhet
- Hur jag ska hinna med allt

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- TUGGUMMI <3
- En jäkla massa skit
- Fjärrkontrollen till stereon

Tre saker jag gör just nu:
- Tuggar tuggummi
- Lyssnar på musik
- Funderar alldeles för mycket

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Hitta någon som är helt rätt, som jag kan dela allt med
- Bilda familj med den personen (barn och hela det köret ;))
- Något jag kan se tillbaka på och vara stolt över

Tre saker jag kan göra:
- Skratta åt i princip allt!
- Laga köttfärssås & spaghetti. Nåja, köttfärssåsen i alla fall :D (Finns nåt som heter snabbmakaroner hahaha)
- Glömma saker väldigt lätt

Tre saker jag inte kan:
- Börja plugga mer än typ max en dag innan det gäller :P
- Sjunga
- Förstå mattens "underbara" värld

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Vad du själv vill, inte vad alla andra säger att du ska göra
- "Thanks for the memories" med Fall Out Boy
- "Angel" med Beverley Mitchell

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Sjunga
- Att inte vara så rädd för allt
- Tala ett riktigt häftigt språk

Tre favoriträtter:
- Mormors potatismos med köttfärslimpa
- Tacos
- Köttfärssås med spaghetti

Det är nu jag ska utmana någon va? Vet ärligt talat inte riktigt vem det skulle vara... Låter det vara fritt fram för vem som helst som vill! ;)

Inga kommentarer: