söndag, december 28, 2008

Allt i sinom tid?

Nu är jag en lycklig person! På annandagen var vi på MediaMarkt och jag fick lagt vantarna på deras sista Sony Ericsson W595 - som var i precis den färgen jag vill ha. Äntligen har jag min telefon! Ångrar inte mitt köp one bit! :D

Det enda som känns jobbigt idag är att jag igår läste ut även New moon, samt första kapitlet av Eclipse som fanns med i boken, men eftersom jag ännu inte har den fullständiga Eclipse kliar det något kollosalt i mina fingrar! Vill läsa nu, nu, nu!!
Har kollat runt lite och Adlibris verkar vara det billigaste stället, i alla fall om man ska slippa flänga runt hela stan vilket jag inte riktigt orkar, så jag tänkte försöka få slängt in en beställning på den idag. Även om det väl kommer ta ett lite längre tag än normalt att få den pga nyår och andra helgdagar, så kommer den ju i alla fall att vara beställd. Det som förbryllar mig lite är bara det att de har två häftade versioner: en för 81 kr och en för 118(?) kr. Vad kan skillnaden på dem tänkas vara? Har försökt läsa informationen som är provided, men jag tycker att det verkar stå samma på båda... Lite frustrerande.

Har förresten kollat upp skådisarna i Twilight alldeles precis (inte alls efter, nej då), och inte visste jag att det var så många välbekanta ansikten med där! :O Antar att that's what happens when you watch way too much TV... :P Hehe. Vill. Se. NU!

Ikväll någon gång kommer min moster och plockar upp mig, ska sova där i natt och sedan spendera morgondagen med att passa B & F. Innebär att det kommer vara upp alldeles för tidigt imorgon, men tror att det kan bli kul i alla fall.

Inga kommentarer: