lördag, december 20, 2008

Världens bästa syster?

Så vart äntligen alla valpar sålda och utflugna! :) Sist ut var Timmy, eller Åke om man frågar mig, som precis blev hämtad. Känns skönt och bra, lite mindre att tänka på.

Varit runt lite med mamma och pappa idag, på Hisingen för att gå på Biltema och NetOnNet. Sedan blev det en sväng till Maxi på vägen hem också, och där köpte jag en sak... Hade egentligen inte planerat att köpa julklappar, orkar inte med det, men så sprang vi på en sak som jag bara var tvungen att ha till min bror. Jag lovar att ni aldrig skulle kunna gissa vad det är! Men jag tänker inte hålla det för mig själv; det är för bra för det! Så vad är det för något? En rosa käppenhörning (alltså en käpphäst med horn)! SOM GNÄGGAR! Hahahahahaha. Till storyn hör att min bror är nyss 17 år fyllda. Vi har en humor som andra människor kan ha lite svårt att förstå... Vi brukar inte direkt vara med varandra eller så, men ibland när vi börjar skämta om saker... Hehe.
Vad den kostade? 50 spänn. Så mycket är han värd för mig! Haha
I alla fall, lova att ni inte talar om för honom vad han ska få! ;)

4 kommentarer:

Stookiglia sa...

Hahaha!!! Vilken rolig julklapp! Det tror jag han blir ensam om i sitt kompisgäng.

Thina sa...

Uhm, ja förmodligen, men man kan aldrig veta... Hans kompisar och han är inte helt normala! Haha (som sagt, jag ÄR en bra syster! ;))

niffin sa...

Hahaha, helt galet underbart knäppt! :D

Thina sa...

Lite som jag då, va? ;)