måndag, december 01, 2008

In the cold you look so fierce

Stannade hemma idag. Vaknade i morse och kände bara att det inte funkade. I ärlighetens namn hade jag nog bestämt mig för detta redan igår kväll...

Nu blev det ju ingen sovmorgon heller eftersom jag gick upp när klockan ringde för att säga till mamma att sjukanmäla och allt, men det är ju ändå lugnare än om man skulle stressat iväg till skolan och sedan vara där halva dagen. Nu ska jag istället försöka utnyttja dagen för att skriva på reportaget - idag ska jag göra det!

Eftersom jag ändå var uppe tittade jag på julkalendern också, Skägget i brevlådan hette den väl? Vet inte vad jag tycker. Lite smårolig på sina ställen var den väl kanske, men om det verkligen är julkalendermaterial vet jag inte... Svårt att avgöra efter ett avsnitt också kanske, men inte fick jag den rätt känslan direkt i alla fall. Även om jag inte följde förra årets kalender så såg jag ändå första avsnittet, och det var det mest juliga på väldigt länge. Så var det inte i år.

Nu är det förresten så att båda hanvalparna är kvar. Var ju en som ville ha en men inte riktigt kunde få det att gå ihop tidsmässigt, så tillslut fick hon officiellt tacka nej. Tråkigt. Ingen som vill köpa en liten isbjörn? ;)

2 kommentarer:

niffin sa...

Vilket valpsug jag fick nu!!!

Thina sa...

Haha! Än finns de kvar! ;)