onsdag, december 03, 2008

You know the rules and so does he

Fler poster än ett på en och samma dag? Det är inte jag, men känner att det är så mycket som bara vill ut. Fast det kommer ändå liksom aldrig ut helt och hållet...

Är så trött, vill bara sova. Mår illa, åt för mycket. Och kanske för snabbt...
Med skolarbetet står det fortfarande still, kan inte ha det så här längre!
Behöver lov nu.

HELVETE! Fick precis reda på att Info L provet är imorgon, var bergsäker på att det var på fredag! HELVETES JÄVLA SKIT!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att bita ihop och göra skiten. Jag har också en massa. Not fun. har du sett twilight än? bio fredag?

Sparkling sa...

ja tror nån behöver ta studenten ;)

ja tycker vi ska våldgästa tobbe och hans wii på jullovet :D

Anonym sa...

Usch mycke nu alltså, håller tummarna vettu ;) Kram!

Thina sa...

Gina > Mjo, men ändå. Nope, inte än. Får väl se om det blir av någon gång...

Sparkling > Jag tror att någon har rätt! Haha
Ja, kanske det. Jag har börjat öva på bowling, Mathias fick sitt Wii häromdagen. Nu har både han och Daniel varsitt! Nödvändigt? Haha

Sandra > Jo, det får gärna lugna ner sig nu! ;) Tack, min negerboll! (Se det som något väldigt positivt, för I dig negerbollar väri much!! tihi) :)