fredag, december 05, 2008

I made it!

Fy fan vad stolt jag är över mig själv! Eller inte...
Lyckades få iväg reportaget till slut, tio minuter innan deadline! Fy farao. Det är förmodligen riktigt hemskt, för jag har inte hunnit läsa igenom det. Fick en massa layout problem på sluttampen som det tog hundra år innan jag förstod hur jag skulle lösa dem. Men nu ligger det inte i mina händer längre, dock är det över nu och det är allt jag bryr mig om. Godkänt borde det absolut bli!

Angående dagens Idol måste jag nog säga att rätt personen gick till finalen ändå. Har länge tänkt mig dem. Gillar dock Kevin bäst tror jag, så frågan är ju om man faktiskt vill att han ska vinna... :P

Nu är det i alla fall dags för sängen och min hals är torr som sandpapper. I morgon har vi kalas för Daniel. Vid ett redan, så det är väl upp tidigt och städa och baka chokladmuffins som gäller.
Natti natt på er!

6 kommentarer:

Stookiglia sa...

Vad skönt att du hann få in det!

Anonym sa...

bra catte. Men du kanske ska börja tidigare nästa gång^^?

niffin sa...

Såklart du ska vara stolt! :)

Anonym sa...

YAY, duktigt!! :D
Håller tummarna!

Anonym sa...

Tio minuter tillgodo? Strongt jobbat! (om det inte blir godkänt ska jag skriva till statsministern)

Thina sa...

Tack! :)

Gina > Äh, pettitesser! :P
Sarah > Innan du lovar för mycket kanske du ska läsa det... Har inte ens vågat läsa det själv, men ju mer jag tänker på det, desto fler grejer kommer jag på som måste suga...