torsdag, december 04, 2008

Vid bättre sinnelag

Det går framåt, men inte fort nog. En knapp sida skriven, så mycket återstår därför fortfarande. Dock börjar jag tro att det inte är en omöjlig uppgift att få ihop tillräckligt. Förhoppningsvis stämmer det med.
Naturligtvis borde jag sitta och jobba febrilt på det nu, men det vill sig liksom inte... Och ögonlocken börjar kännas nu. Tänk vad skönt det skulle vara att sova... Men det får jag inte än!
Klar kan jag däremot med all säkerhet säga att jag inte kommer bli idag. Tänker jag inte ens försöka med. Fick reda på att vi har till 23.59 imorgon på oss, så jag ska se till att utnyttja all tid jag kan. Stinky J får nog följa med till skolan så jag kan jobba på hålltimmar o dyl.

Ingen engelska imon heller då läraren och typ halva skolan är i Stockholm, vilket innebär sovmorgon för min del. Gött!

Och jag har hittat en ny kärlek. Vänta bara tills ni får se den! Den SKA bli min. Ah, det kliar i fingrarna något så fruktansvärt! Vill ha nu, nu, nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra, kämpa på!! ;)
Skönt med sovmorgon! Jaha vad kan det vara, nyfiken ;P