måndag, december 01, 2008

I valet och kvalet

Vet inte riktigt hur jag ska göra imon... Var ju helt inställd på att gå, inget konstigt med det liksom. Men så frågade mamma om jag skulle gå eller inte och då visste jag helt plötsligt inte.
Samtidigt som det är dumt att missa så är det jävligt skönt att vara hemma, speciellt eftersom imorgon är veckans jobbigaste dag... Och så var det ju det där med reportaget. Inte har jag gjort något nämnvärt idag, inte.

Antar att man får känna efter imon bitti helt enkelt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

catherine du ska till skolan. jag har gått as sjuk till skolan med rinnande ögon så att jag inte kunde se, hosta, ont i halsen, förkyld. Inte kul alls men det är inget att stanna hemma för:S
om du skulle haft 40 graders feber så är det en annan sak. Kunde du fixa bilden på hunden? för annars får vi hitta hjälp på annat håll. det är lite ont om tid nu

Thina sa...

Men jag pallar inte gå till skolan :P
Jag mejlade hunden till dig igår... Skickade den till samma mejl som jag fick den från. Kanske inte är den du använder mest? Glömmer alltid vilken det är.