torsdag, december 25, 2008

And so the lion fell in love with the lamb

So Christmas came and went... Okej, tekniskt sett stämmer väl inte det, men för mig har det de senaste åren varit så att vi firar julafton och sedan är det inte mycket mer med det så det har varit i princip som vilken dag som helst idag. Med fördelen att det inte är någon skola ;)

Annars har jag idag varit väldigt uppslukad i mitt läsande; fick Twilight i julklapp, och nu återstår kanske hundra sidor av den... Den är väldigt speciell, går liksom inte riktigt att förklara det. Är i alla fall väldigt förväntansfull över hur det ska sluta.
Som tur är fick jag även den andra boken i serien i julklapp, New moon, och dessutom den fjärde - Breaking dawn, så det är bara att fortsätta när första är slut. Enda problemet är att jag ännu inte har den tredje, Eclipse, så den får jag se till att lägga väntarna på snart! Kan säga att jag verkligen saknat att läsa, alltså något som jag själv vill - inte för att jag måste, mer än jag trodde faktiskt. Men efter det här måste jag verkligen komma iväg och se filmen också! Säkra källor har sagt att den ska vara boken väldigt trogen, så förhoppningarna är stora! Någon som känner sig manad att följa med mig? ;)

Och vad kom tomten med mera? Tyvärr inte telefonen jag vill ha, men däremot väskan som jag suktat efter i dryga tre år! Snacka om att det var en riktig höjdpunkt! Me happy.
Utöver detta fick jag även filmen Ten Inch Hero (Jensen!!), kontantkorts-refill, strumpor, en tröja, necessär med diverse "bra-att-ha"-produkter i sig, samt bidrag till telefonen (får väl ge sig ut nu i mellandagarna och se om man kan hitta den till ett bättre pris?).

Hoppas att ni fick en bra jul och i alla fall något av det ni önskat er (ja, men jag är ju materialist...)! :)
Nej, nu kan jag inte hålla mig längre - Bella och Edward väntar på mig!

6 kommentarer:

Stookiglia sa...

Det låter härligt hur böckerna slukar dig.
Hoppas julen var bra, men det ser så ut.
Jag fick mycket av det jag önskade, men inte det jag helst ville ha :( Och det var inte ens dyrt ju. Får köra det själv. Hehe.

Thina sa...

Ja, helt galet! :D
Åh, sånt är störigt! Vad var det för något? *jättenyfiken*

Stookiglia sa...

En rockring ;)

Thina sa...

Hahahaha! Ja, det var dålig stil att inte ge dig en sådan! ;)

niffin sa...

YaY, du fick väskan!! :D

Thina sa...

Jaaa, lyckan var gjord! <3