tisdag, december 23, 2008

Dan före dan

Ska ärligt talat säga att jag inte känner nån speciell julstämning. Har på radion, de spelar bara julmusik idag (och ett par dagar framåt med för den delen), så kanske att stämningen infinner sig snart?

Igår var jag på Liseberg med mamma, minsta lillebror och ett par grannar. Jag vann två påsar Daim, jam-jam! :D
Annat jam-jam är wienernougaten jag gjorde förrut. Tanken är väl att den ska få följa med när vi åker iväg nu under julen.

Eventuellt åker vi till farmor och farfar lite senare, min farbror och kusin är där. De sistnämnda bor i Borås, så det är ju inte så att man träffar dem varje dag precis...
Men allt beror på när pappa kommer hem från jobbet osv. Annars blir det väl kanske så att vi besöker farföräldrarna på förmiddagen i morgon, om inte farmor jobbar då.
I morgon ska vi annars på kvällen, efter Kalle, åka vi till mammas morbror och (delar) av hans familj. Så kommer mormor och morfar, samt moster och morbror med sina familjer dit sedan.
Kan väl säga att det är julen på sitt vanliga vis för mig, även om det varierar vem vi är hos. Jag klagar i alla fall inte :)

Hade ju tänkt att jag kanske skulle visat upp min önskelista, men tiden har sprungit iväg. Kanske hinner med det sedan?
Men om jag inte hinner med detta något mer, så passar jag på att önska GOD JUL redan nu. Hoppas att ni får en bra jul allesammans! :)

Inga kommentarer: