tisdag, januari 20, 2009

B...3 och B4?

Ambitionen var att få till något bra här, men efter si så där fyra försök ger jag upp nu. Det är bara tre timmar sedan jag kom hem från skolan och det är snart dags att gå och lägga sig, antar att det tar ut sin rätt. Slog mig när jag gick hem från bussen att det var nästan exakt elva timmar sedan jag gick hemifrån då, och detta för enbart skolan. Only slightly depressing...

Men tre saker:

1. Provet idag jag totalt åt skogen är jag rädd. Och just nu är jag nästan för trött för att bry mig.

2. Fick idag upp ögonen för Amazon på riktigt. Satt med Cacca och tittade förrut och blev väldigt positivt överraskad över deras priser! Har fått för mig att de ska vara svindyra eller något. Men så var det i och för sig den brittiska versionen vi tittade på, kanske är så att när jag har tänkt Amazon förrut så har jag mest tänkt USA och långt bort, vilket i sin tur leder till dyr frakt och en massa sånt. Jaja, funderar i alla fall på att testa att skicka efter, men mer om det en annan gång.

3. Är det bara jag igen, eller finns det en viss resemblance mellan Zac Efron och Joseph Dempsie (Skins)? Kan tänka mig att ni inte håller med, för när jag nu satt och letade bilder kom jag på mig själv med att ifrågasätta hur jag kunde tycka att de är lika. Men jag har ju som sagt streck-tittat på en hel säsong av Skins nu och jag tycker att de blir mer lika när man ser Joe "in action". Tycker att de påminner en del om varandra i vissa miner de gör, t ex...

Inga kommentarer: