torsdag, januari 15, 2009

Not gonna write you a love song

Åh, nu vill jag bra gärna bara sova! Skulle förmodligen kunna somna utan svårigheter nu på direkten om jag försökte.
Men tror inte jag kan göra det än, måste förbereda inför i morgon. Så mycket jag nu kan. Vet inte riktigt hur jag ska gå till väga faktiskt...
Vi har en series of CPE mock-exams (CPE är den nivå som kommer efter CAE. Dock tror jag inte att jag kommer ta det riktiga CPE till sommaren, men mer om det en annan gång) nu, i morgon väntar writing. En av mina riktigt stora svagheter. Har ingen jättebra feeling inför det. Så mycket som jag borde kunna men som jag inte kan. Och så mycket bättre som jag borde ha utnyttjat min tid idag...

Desto gladare nyheter är att Supernatural idag startar igen i USA! Which reminds me... blev ju tillsagd att kolla in trailern för nya avsnittet, ska tydligen vara väldigt lovande!

Inga kommentarer: