torsdag, januari 08, 2009

Snön ligger vit på taken. Eller inte

Idag snöade det här, på riktigt för första gången den här säsongen. Och sedan försvann det - något jag nog trots allt inte är så ledsen för ändå.
Vet inte hur det ser just nu i för sig, men förrut var det rätt slaskigt fast det vita låg såklart kvar lite här och var. Glashalt blev det nästan överallt i alla fall. Inte vad man vill ha när man går hem från bussen. Klarade mig åtminstone från att halka!

Imorgon blev jag ledig. Har bara två lektioner, varav den ena är inställd, så vi pratade med den lärare vi faktiskt skulle ha och förklarade situationen och blev ursäktade från den med :D

Vad händer ikväll? Jag vet inte. Vet bara att det är något direkt att hurra för på TV. Får väl se var det leder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

va, var det första gången det snöade ordentligt hos er...

Thina sa...

Ja, eller.. jag tror det i alla fall... Haha kan ha kommit lite nån gång innan, men inte som igår.