måndag, januari 26, 2009

En Tsatsiki, tack!


Funderar på att titta på Tsatsiki, morsan och polisen idag, för det var inte igår inte!

När den rätta dyker upp säger hjärtat till, och då får huvudet säga vad det vill.

Och titta så Samuel Haus (Tsatsiki) har växt till sig! För mig är han ju på något sätt fortfarande den där lille killen i filmen! Speciellt som jag inte sett honom något sedan filmen heller, nu var första gången. Och Sam Kessel (Per Hammar) har förresten äna gått och blivit stor, han med!

5 kommentarer:

Stookiglia sa...

Men oj vad stor han blivit! Vad konstigt! Haha!!
Som liten var han så lik min äldsta kusin som liten. Och likheter finns än. Hihi!

Anonym sa...

"När den rätta dyker upp säger hjärtat till, och då får huvudet säga vad det vill."
Det där är sååå gulligt sagt :D

niffin sa...

"Är det jag" eller har du gjort något med headern?? *confused* :P
(Tuggummibilden?..)

Thina sa...

Stook > Haha, verkligen! Coolt ^^

Sandra > Absolut! Jag har mitt eget sätt att se på det där med hjärtat och det, men det hör inte hit ;)

niffin > Hmm, nä, här får jag nog säga att din hjärna spelar dig ett spratt - har inte rört headern sen den kom upp... ;)

Anonym sa...

Såg trailern till I Taket Lyser Stjärnorna och tyckte han såg så jäkla bekant ut men kunde inte sätta fingret på vem han var först, sen när jag insåg att det var lilla Tsatsiki vart man ju helt chokad. :P