söndag, januari 25, 2009

Kiss the curb

Citerar Chris från Skins: Fuck it! Fuck it all.

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the borderline of the edge
And where I walk alone
Read between the lines of what's
Fucked up and everything's alright
Check my vital signs to know I'm still alive
And I walk alone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter illa :/

Ville säga oxå att jag läser med men inte alltid jag vet vad jag ska skriva ;) Kram!

Thina sa...

Vet inte om det är det egentligen, har bara en sån där dag då inget känns riktigt bra och inte mkt krävs för att göra en deppad... :)

Vad kan jag säga annat än... ♥? :)

Anonym sa...

Förstår precis vad du menar ;)
Hoppas på en bättre dag idag!! Kram

Stookiglia sa...

Din dag låter så som min dag idag är.
Skickar lite kramar till dig!