tisdag, januari 06, 2009

Ångest

Så, nu har jag precis läst ut även Breaking dawn, tillbaka från ett regnigt Forks lagom till att skolan börjar imorgon. Ugh.
Halvt problematiskt är att jag inte riktigt vet när jag börjar imorgon bara, är det tolv eller ett? Brukar vara ett när det är en sådan dag som det är imorgon, men det går ju inte att veta säkert... På SchoolSoft står ingenting och ingen har jag att fråga för tillfället. Hmm...

Det är illa, skolan har inte ens börjat än och jag känner redan en väldigt jobbig tidspress. Som vanligt är det ingen annans fel än mitt eget, but what's done is done. En termin återstår. Jag måste se till att härda ut. Men jag utlovar inga garantier om förbättring, det förflutna vittnar om att det tjänar ytterst lite till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

catherine du är såå positiv^^

Thina sa...

Jag vet, det är nästan orättvist att jag föddes med så mycket positivitet i kroppen! :P