torsdag, januari 29, 2009

The camera don't lie

Hade ju tänkt att jag skulle fortsatt lite på Tsatsiki-temat, men har så många komponenter jag vill få in där och finner inte riktigt ro att sätta mig med det. Skulle gjort det nu, och jag började, men kände att jag är alldels trött för att orka. En annan dag.

Just nu är jag nog även för trött för att tänka. Och klockan är nio. Sorgligt.
Min engelskalärare är sjuk, och har varit typ hela veckan, så i morgon utgår den lektionen. Det innebär att jag börjar 9.25. Och slutar 10.10. Känns halvt meningslöst att åka in till skolan då när det nästan tar längre tid att åka en väg än vad hela lektionen tar... Men pappa är ledig och mamma pratade om att man kanske skulle kunna få honom att köra och hämta... Så vi får väl se. Behöver i alla fall inte gå upp halv sju. Alltid något, right?

Var hos mormor med mamma en snabbis förrut, och eftersom vår kattmat var slut bestämde vi oss för att svänga in en snabbis på Lidl efteråt "som en kul grej" för att införskaffa det eftersom varken jag eller mor min handlat från denna kjedja förr. Där plockade jag i alla fall på mig något, i min mening - och mammas med, skitroligt! Tänkte försöka dela med mig av detta vid ett senare tillfälle med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hade inte ens gått till skolan. Onödigt

Thina sa...

Kanske det. Men nu fick jag skjuts båda vägarna så det var skit samma.