söndag, januari 18, 2009

Virus

Jävla. Skit!
Min stationära dator har gått och blivit helmysko. Märkte det på riktigt igår, men det började nog i fredagskväll... Pappa har tittat lite på den utan allt för stor framgång, han tror att den har fått nåt jävla virus i sig. Önskar jag visste vad exakt jag gjort som fått det att bryta ut, men jag har en gissing... Dock kan jag inte alls vara säker. Men lika förjävligt är det ju för det.

Nu har jag "tur" och har min laptop jag kan använda i stället, men ändå...
Ja, det här var ju trevligt. Inte.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet inte om detta hjälper men en tjej i min klass hennes ipod,mobil,laptop och stationära dator gick sönder inom en vecka ;) nån har de alltid värre :P

Anonym sa...

nej va tråkigt OCH irriterande :/

Thina sa...

Sparks > Haha ja, jag har det ju lätt i jämförelse ;)

Sandra > Visst är det? :(

Stookiglia sa...

Grrr!! Dumma virus! Kan inte allt sånt bara dö ut så man slipper skiten?

Thina sa...

Håller med till 100%!!