onsdag, januari 07, 2009

Ray of light

Allt det jobbiga jag kände igår är helt borta nu. Kanske det nya schemat är en bidragande faktor till det? Det är mycket, mycket bättre och jag älskar det! Tisdagarna är fortfarande lika långa (8.30-17.00) men det kan jag absolut leva med, och på fredagar slutar jag 10.10! Dessutom fick jag veta att min klass var den som fått högsta prioritet när det kom till schemat den här terminen, men det är inte mer än rätt! Glada överraskning idag, alltså :)

Och hemma väntade en inbjudan från Sparks, som ställer till med barnkalas med 90-tals stuk på lördag. Har redan börjat titta igenom mina skolkataloger från lågstadiet för att försöka hitta den perfekta stilen! Problemet är väl att jag inte längre äger sånna kläder... :P Haha
Men detta ser jag fram emot i alla fall! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud vilket sammanträffande med 90-tals stilen. Jag och en kompis ska ha fest med ett annat tema efter studenten som du är bjuden till^^

Thina sa...

Uh, sweet! :D