tisdag, juni 05, 2007

Den blomstertid nu kommer

SOOOOOOMMAAAARLOOOOOOOOV! Ängtligen! :D

Jahapp, så hade man avslutning idag och det var kul. Men det är det väl alltid? hehe
Tårta fick vi, jordgubbstårta. Mumsigt värre!
Sedan delades det ut pris i olika kategorier med, och vet ni vad? Jag vann ett! :O



På ett sätt hade jag på känn att jag skulle kunna få det när de började prata om vem det skulle tilldelas, men jag ville ju inte ta ut något i förskott, but man vad mitt hjärta bultade hela tiden!

Det var två i ettan som fick det här priset, och gissa vad?! Både heter Cat(he)rin(e)! Haha är det power eller vad? :P
Tror morsan var rätt stolt i alla fall ;)
Betygen var inte helt crappy heller, på 11 ämnen fick jag endast 1 G och det var i programmering. Det förstår jag mig inte på i alla fall.
Majoriteten av betygen var MVG åtminstone :)
Ikväll är det bio, POTC 3, riktigt najs har jag en känsla av att det kommer bli! :D
Och vet ni vad? Jag har sommarlov!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! (Till både pris å sommarlov).
Lustigt att du redan har hunnit med skolavslutning när ja precis har gått upp hahaha /sparks

niffin sa...

Stort grattis - till alltihopa!!! :D
*äm såw häppi får ju*

Thina sa...

Tack så mycket tjejor!! :)

MissTaken sa...

Grattiskramar!! ;D

Maria sa...

grattis till sommarlovet! :)

Thina sa...

hihi tackar! :D