lördag, juni 09, 2007

How well do you know me?

Ojoj, tre inlägg på ett dygn och det är knappt eftermiddag än! Haha måste vara rekord! ;)
Men jag hittade denna hos Aradil & Sprakling och jag tyckte att det verkade så kul att jag också ville vara med, och jag kunde verklingen inte bärga mig! :P

Citera listan nedan i en kommentar tillsammans med de svar som ni tror att jag skulle ge till de här frågorna, ett inlägg med rätt svar dyker upp om ett tag! :)

Alkohol:
Klär sig i:
Längd:
Önskar sig:
Gör en fredagskväll:
Är som vän:
Bästa egenskaper:
Sämsta egenskaper:
Är rädd för:
Motto:

Be nice! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Alkohol: Ingen alls
Klär sig i: Jeans och tshirt
Längd: Nånstans runt dryga 1.70
Önskar sig: En professionell tröjtrycks maskin kanske
Gör en fredagskväll: Kollar ikapp veckans days
Är som vän: Snäll, pålitlig, rolig.
Bästa egenskaper: Nära till skratt
Sämsta egenskaper: Skjuter fram allt
Är rädd för: Farliga saker haha
Motto: Ett gott skratt förlänger livet

/sparks