onsdag, juni 13, 2007

Storstädning & önskningar

Tanken var att jag skulle sova, måste upp realativit tidigt i morgon och gå på minsta lillebrorsans skolavslutning, men jag kan inte. Har varit så nästan varje dag sedan sommarlovet började. De senaste dagarna har det väl kanske varit rätt förståeligt med den olidliga hetta som rått, men nu är det inte alls lika varmt när det är sovdags, så jag förstår inte varför det ska vara så förbaskat svårt!
Tror förresten inte jag riktigt fattat att det sommarlov än ens. Beror nog på den början det fick, och det faktum att det kom så tidigt. Men jag ska inte klaga, och jag är rätt säker på att det kicks in soon.

Har tillbringat en stor del av de senaste dagarna med att rensa och organiserat om i mina bildmappar här på datorn, och tro mig, det behövdes verkligen! Många bilder har fått nya hem och namn, och säkert lika många (om inte fler) kastades bort. Tänk om jag kunde vara lika duktig och städa mitt rum. Men jag har ju hela sommaren på mig ;)

Ibland gillar jag inte alls att bo i Sverige! Inget ont om landet i sig, men man går ju miste om allt som händer i USA! De har nästan allt, all bra musik och alla bra TV-serier. Och Shane.
Det som grämer mig mest just nu är släppet av Amber Pacific's nya skiva. Att den skulle släppas här kan jag ju bara drömma om! Visst går det att beställa från USA direkt, men det är ju hur omständigt som helst, så nej.
I want it so bad!!! Har hört tre av låtarna från skivan, och jag är helt förälskad! De är verkligen bra, och t o m bättre än många av de på deras förra skiva.
Jag säger bara det, jag ska ha den! Något annat som jag väldigt gärna skulle vilja ha är en Sleddhead-tröja. De är ju bara för underbara!! Yeah, dream on baby!

Lär inte kunna somna nu heller, så jag får väl försöka Photoshopa mig trött eller något. En del av insperationen har börjat komma tillbaka, och med den nya sätt att skapa. Vi får väl se vad vi kan göra med det.

2 kommentarer:

niffin sa...

Vet du, jag går in här ibland bara för att se på headern. Looving it!

Thina sa...

Hahahaha!!! Vad söt du är!!