fredag, juni 22, 2007

Glad midsommar!

...eller säger man "trevlig"...? Jaja, spelar ju ingen större roll, så länge budskapet går fram! :)

Jaha-a då, vädret är precis som det ska vara på midsommar (och skolavslutningar) - regnigt och jäkligt! :P Men jag antar att man överlever.
Om nån halvtimme åker vi till en kompis som fyllde 40 häromdagen, så det är fest och grejer ;)
Känner mig lagom fin - och det är inte alltid! - så det ska nog bli bra där med. Mina örhängen krånglar dock, det gör de alltid. Jag och örhängen har aldrig riktigt gått ihop, är det inte hålet som halvt ogenomträngligt så är det något annat.
Men när mamma kommer hem igen får hon hjälpa mig, även om det kan göra lite ont och ta lite tid, brukar hon alltid lyckas fixa det! :)

Ingen sill för mig idag, hoppas på köttbullar! ^_^ Haha jag är som en hund :P
Och jag lovar att inte göra som Pelle & Tjorven och "bada", så nu får ni lova mig inte det heller! :D Tihi
Sköt om er, och hoppas att ni får en bra midsommar. Oavsett väderlek!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Glad midsommar på dig med och hoppas det ordnade sig med örhänget!

Anonym sa...

Haha!! Du är ju som Sarah. Har köttbullar på midsommarafton :p
Hoppas du hade det bra!
Vi klarade att sitta ute tröts regnet.

niffin sa...

Glad midsommar i efterskott - fast å andra sidan, nu är det ju midsommardan, så det gäller hela helgen! ;)

Thina sa...

Tack tjejer! :D

aradil > ja då, mamma fick ordning på det :)

mälin > självklart!! Köttbullar is the shit :D Dock inte Mamma Scan's... de smakar plastigt.

niffin > precis, så vi kan ju fira lite till! ;) haha

Anonym sa...

Thajna, vi är verkligen släkt!!! Köttbullar ska det vara :D (håller med, mamma Scan's är inte särkilt goda...)

Thina sa...

WOHO!! :D I dag är det svårt att tro att Mamma Scans är vad jag brukade leva på för ett par år sedan! :o I dagsläget kör jag på Coop haha