torsdag, juni 07, 2007

Hot hot hot

Jag kan inte tänka! Det är för varmt för det.
Nää, man ska inte klaga på värmen när den väl är här, jag vet, men i alla fall.
Hade jag gillat att bada bastu skulle jag i alla fall inte behövt söka upp en sådan, mitt eget rum funkar alldeles utmärkt! Fönstret är öppet, men det hjälper inte.

Hade jag ens något att skriva om idag? Jag minns inte, min hjärna sammarbetar inte med mig dagar som denna.
Och klockan är redan halv 11. Att det är så ljust ute lurar en verkligen! Vet inte om det är bra eller dåligt...
Får kanske genomsöka min lilla (med betoning på lilla) filmsamling och se om jag kan slå mig till ro med en sådan.

Se upp för värmeslag nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kan ju iaf sitta inne med ett glas vatten, ja måste gå ända ner te affären å köpa mat, de e synd om mej! /sparks

Thina sa...

usch, det låter inte kul! det är inte kul att gå ut och göra sånna saker när det är för varmt!