fredag, juni 01, 2007

Vovve-valpar

Ojojoj, det här är inte klokt! Hade ju tänkt att ta upp en massa grejer i det här inlägget, men så händer det plötsligt något annat som kommer ivägen och måste gå före!
Jo serni, i morse fick vi valpar - 6 st. That's right - BENNY IS HERE! :D
Än så länge är de rätt fula, läskigt lika ett par råttor. När de växt till sig lite och blivit lite sötare kommer det bilder ;)

("Vovve-valpar" är ett uttryck myntat av min 3-åriga kusin ;P)

Kan väl även nämna lite snabbt att jag funderar på att ev. ta en liten tripp till Liseberg i morgon, men mest för att Jenny kommer dit. Fast jag har inte bestämmt mig än, beror på väder och ork mm. Sen har jag inget busskort heller, det kan vara rätt bra att ha...
På söndag bär det i alla fall av till IKEA, för då ska jag dit med Tobbe och störa friden ;)
Måndagen är inte helt händelselös den heller, för då är vi lediga pga att 3orna tar studenten, så då ska jag inte till stan med K & A, my partners in crime, och kolla kläder. Kanske främst till A, men jag ska även försöka få tag på en t-shirt som jag kan göra mitt tryck på så att när det sen blir avslutning på tisdagen kommer jag ha den lätt coolaste tröjan :D Hehe
Tisdag är som sagt avslutning, och på kvällen väntar bio - 3e Pirates filmen står på schemat.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Valpar!!!!!!! Du måste posta massvis med bilder!! Jag vill se alla sötisar!
Heter alla valparna Benny eller? ;)

Thina sa...

Jag önskar att det var så! :( Haha nää, men den andre pojken heter Jerry tror jag, & sen är det väl nån tjej som heter Sally.. sen har vi inte bestämt så många fler namn hehe
Jarå, men de måste ju BLI söta först! ;)

MissTaken sa...

åååh valpar!! :D
Längtar efter bilderna sen! ;D

niffin sa...

Meh... - har ni hund?? Och valpar???
*blir lätt exalterad*
Bilder!!! :P
(Vad är det för ras?!)

Paks sa...

Bilder! Visa bilder! Pakselinan måste få se biiiiiiilder!!!

Thina sa...

Såja, såja, nu tar vi det lilla lugna! De är inte så mkt att se än! ;P

soul_bird > Jajamensan, sedan ca 2 år tror jag :P Todde du visste det hehe. Volpino Italiano heter rasen, ser nästan ut precis som en Japansk spets ;)

Anonym sa...

ahhh shit va gulligt, fullt hus då! /sparks