måndag, juni 04, 2007

Världspremiär!

Det gick fortare än väntat, men jag har just nyligen skapat den allra först t-shirten i min kollektion! :DTyvärr finns den bara i ett exemplar än så länge, och kvalitén är inte den bästa, men det får man ta på den här nivån ;)

Natruligtvis har jag förevigat det på bild! ;)

Så här ser den ut "live", alltså när jag har den på ;)

En "helhets bild"

Slutligen, en bild av trycket på närmre håll

Och vem kommer vara coolast på skolavslutningen i morgon?! Jo, Thina! Mohahahaha :D

7 kommentarer:

niffin sa...

Wiiii!!! Wått cänn aj säj .. *speechless*
Vad snyggt allt blev! Tröjan - bloggen..! Du är ett geni! :D

Anonym sa...

Fy vad snygg!!
Ja, du lär vara den allra coolaste imorgon...och alltid ;)

MissTaken sa...

Så himla coolt :D
Har du själv kommit på det?

Thina sa...

Tack tack tjejer! Rodnar som sjutton här nu!!

missyT > Beror lite på vad du menar haha. Uttrycket i sig är det möjligt att nåra i min högstadieklass använde sig av först, men jag snodde det och använder det nu flitigt :P Men layouten och så är ju min egen ;)

Anonym sa...

jättefin, bra jobbat gumman! /sparks

Thina sa...

hihi tack så mkt! :)

MissTaken sa...

Ah okej, menade själva uttrycket ;)
Skitsnyggt iaf, även headern!!