söndag, juni 24, 2007

Sunday, bloody sunday

Söndagar är alltid söndagar. Händer nästan aldrig något, och man sitter uttråkad. I alla fall jag.
Mitt rum är så himla stökigt, måste verkligen städa men jag orkar inte. Eller det stämmer faktiskt inte, jag orkar bara inte börja städa. Har man väl kommit igång flyter det ju bara på sedan. Vet inte vart jag ska börja dock, också det ett problem.
Förr brukade det åtminstone finnas något att titta på på TV på kvällen, fullspäckat i flera timmar. Nu finns där inget. Är en sån där period igen, då inget roligt går.
Har OTH-feber, har hittat lite klipp på nätet (visserligen bara sådana med Nathan & Haley) men vill inte se för mycket heller. Då blir det inte kul när de väl kommer på TV sen. Antar att jag inte kan göra så mycket mer än hålla mig till tåls. This sucks.
I går började jag kolla runt på lite ställen som säljer filmer och musik mm över nätet för att se vad de olika OTH-boxarna låg på, för jag vill ha dem! Första säsongen går att få tag på för 200 spänn, sedan ligger den andra på ungefär en 100-lapp mer. Inte så farligt. Tredje får man dock pröjsa närmre 500 för, men den är ju fortfarande så ny så jag är inte förvånad.
Fast det hjälper ändå inte, har inga pengar i alla fall! Haha. Får väl kanske spara ihop till den första och köpa den om ett tag, men annars är det nog önska sig i julklapp som gäller. Vet att det är ett tag kvar, men det klarar man. För även om de två första säsongerna varit med ett tag är det väl ingen risk att de försvinner? Ja, ytterligare en anledning till att försöka få tag på dem på egen hand.

Jaha, och nu då? Söndagar är ett riktigt plågoris vid tillfällen som det här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ladda ned?

för i överigt går morden i midsommer på tv ikväll grymt bra serie

/sparks

Thina sa...

Har varit inne på det, men där jag varit inne och kollat är det jätterörigt, och det rör sig om att ladda ner ett avsnitt i taget, så nepp, det pallar vi inte :P haha