lördag, juni 02, 2007

Livet är en schlager

Var bara tvungen att sno denna från Aradil! :P

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
I'm a fool

2. Kommer du komma långt i livet?
Move along

3. Hur ser dina vänner dig?
Rain

4. Kommer du gifta dig?
Breaking free

5. Vad är ditt livs themesong?
You and me

6. Vad är ditt livs historia?
Let you down

7. Hur är skolan för dig?
Stand by me

8. Hur kan du komma framåt i livet?
I want you to want me

9. Hur kommer imorgon vara?
Sweet misery

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Leave a light for me

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Just my luck

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Welcome to my life

13. Hur är det med ditt liv?
Beautiful thing

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Dilemma

15. Hur ser världen på dig?
Golden touch

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Without breaking

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Scared

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Come to me

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Where is the love?

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Breathe

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Only one

22. Kommer jag någonsin ha barn?
Lollipop

23. Vad är några tips till mig?
Do what you're told

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
The sky could fall tonight

25. Vad är min danssång?
A little bit of love

Vad kan man säga? Det här blev en ytterst intressant lista! Hahaha
En del träffade direkt, andra gav en ordentlig tankeställare för vad det faktiskt kan betyda hehe
Måste ändå säga att #12 på något sätt verkligen stämde och #1 + 11 var rätt intressanta!, #14 blev lite speciell, kunde inte hålla med mer på #15 (;P) Vad kan man säga om #19? Hehe #22 tar jag som att jag kommer dela ut en massa klubbor till barnen ;) Och så slutligen #23; kunde inte ha sagt det bättre själv! Hahaha

Jag har en känsla av att jag kommer göra det här fler gånger, det var riktigt roligt! Haha

2 kommentarer:

Aradil sa...

Kul att du ville sno den här listan och svaren blev ju helskoj! #23 - Hahaha

niffin sa...

Denna listan är så rolig att göra!
# 15: w o w! :P