lördag, juni 09, 2007

Irritations-faktor

En del människor vill man bara slå in pannbenet på!
Nämner inga namn, för egentligen finns det inga namn att nämna. Bara olika nick, men det ska vi inte gå in så mycket djupare på heller.
Vissa är bara allmänt irriterande, andra way to bitchiga och andra... ja, jag tror att jag skulle kunna sitta i en hel evighet eller två och rabbla upp en massa. Det har vi uppenbarligen inte tid med.
Jag vill säga till dem på skarpen so badly, men det tänker jag inte göra heller. Ska sitta här och låta ilskan äta upp mig inneifrån i stället! Okej, riktigt så illa kanske det inte är - hittar någon att avreagera mig på senare ;)
Vill bara påpeka att den del människor borde verkligen växa upp och andra tänka sig lite extra för innan de öppnar käften. Då slipper jag - och säkerligen många med mig - sitta här och vara alldeles överirriterade. Egoister ;)

Till er som ännu inte sett filmen Click: SE DEN INTE! IMO var den totalt värdelös :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller med, urkass! see ya tomorrow /sparks

Thina sa...

Woho jag är inte ensam! Haha på reklamen verkade den rätt ok men... bara glad att man inte betlade pengar för å se den på bio ;)
Yes, det gör vi. YYAAAY! :D