måndag, juni 18, 2007

Ytterligare en i mängden

Det blev en LJ till slut i går, men gissa om jag hade problem med namnet!
Det satt långt inne kan jag säga.
Fick ihop en lista med tre tänkbara namn, men då satte naturligtvis beslutsångesten in! Kände dock efter en stund att jag faktiskt inte hade tid med det där, så jag tog mig i kragen och valde ett. Inga regrets so far. Kanske är för att Shane fick hjälpa till ;)
Nu hittar ni mig alltså även här: so damn blue
En hel del återstår vad gäller layout mm, och jag önskar att jag var mer haj på det här med HTML och CSS, men det finns ju hur mycket som helst på Internet som tillägg till det lilla jag faktiskt kan så det kan man nog alltid lösa i alla fall. Gäller bara att ha tålamodet att sätta sig ner och verkligen ta tag i det. Där faller jag.
Har inte kollat så mycket än, men man kanske kan hitta någon schysst layout på Google med. Det skulle ju inte skada.

2 kommentarer:

niffin sa...

Wii! Har addat dig såklart. ;)

Thina sa...

Jag såg det, tack! ^_^