fredag, juni 08, 2007

Sunlight and photographs

Vad ska man hitta på idag egentligen? Halva dagen har väl i för sig redan gått nästan, men i alla fall.
Jag är uttråkad. Solen skiner. Borde det vara så svårt att hitta på något då? Ja, om man är mig.
Vill ta kort, även om jag suger stenhårt på det. Fast lite skyller jag på min kamera med, den är väl inte överdrivet bra egentligen. Å andra sidan kanske det beror lite på inställningarna, och dem förstår jag mig inte alls på.
Den största svårigheten ligger väl egentligen i att veta vad man ska fota. Men på Paws finns ju en fotochallenge och man kan ju alltid försöka sig på något till den. Något hittar man väl alltid...
Har jag tur kanske jag får tillbaka lite av min banner insperation snart med. Känner mig inte som mig själv i mina kreationer längre. Fråga mig inte varför. Jag saknar det, så oerhört mycket!

Snart ska vi tala mer om min nya idol med, William Sledd. Han är för skön! :D

2 kommentarer:

niffin sa...

Wii, du hittade "nåt" :P & "reklam" gör du också! ;)

(Nä, inte kul att göra banners när man kör på någon slags autopilot. Men det är inget som märks, I promise! Fast jag fattar hur du menar. :(

Thina sa...

Haha jaa men självklart! ;)

(Tack, vad söt du är!! :) Har ju så gott som hela sommaren på mig nu, nån gång måste den väl komma tbx! ;)