fredag, juni 29, 2007

"Sol i sinne, brun inne"

Fanns ju som sagt hur mycket som helst jag ville ha, men eftersom jag vet att jag inte har pengarna var det ju liksom ingen idé att kolla upp allt och försöka bestämma vilket man skulle beställa, så jag gjorde det enkelt - det som jag verkligen i första hand ville ha + det billigaste.
Jupp, nu på morgonen visade jag det för mamma och hon hjälpte mig att beställa; Amber Pacific's skiva samt The league (som den så fint förtkortas på Ginza's hemsida). 1-4 arbetsdagar. Det lär droppa ner i brevlådan någon gång i nästa vecka med andra ord. Yaay.
En otroligt bra start på dagen måste jag säga! ^_^ Kort därefter kom dessutom andra nyheter som (förhoppningsvis) skvallrar om något bra - eller bättre. Vet inte riktigt vilket än.

I morgon fyller minsta lillbrorsan år - 8 blir han. Börjar nästan bli stor nu. Men bara nästan haha
Han har lite förkärlek till Disney Channel's Hannah Montana, och hon har släppt en CD med sina låtar som jag vet att han vill ha, så den har jag laddat ner åt honom som han ska få i present :P
Jajamensan, jag är bäst på presenter! Haha

Nej, solen kanske inte skiner utomhus, men inom mig skiner den fan mer än den gjort på länge! Väntar ju även på en tuggummi-leverans, mamma skulle köpa det åt mig när hon nu gick ner till affärerna. Om hon inte glömmer att köpa det. Hon brukar göra det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratta din bror från mig ;) hihi!
Kul att du hittade skivan! Och filmen till ett bra pris.

Thina sa...

Ja, jag blev helt till mig efter det! Haha