torsdag, juni 28, 2007

Det är inte sant!!!

Jag är nog i extas just nu!! Jag kan bara inte fatta det!!!
Ja, nu undrar alla vad jag babblar om :P

Har fått film-noja eller något tror jag, för jag bestämde mig för att kolla upp en massa filmer på nätet - mest för skojs skull - men ändå se om de ens finns och vad de skulle kosta i så fall, så jag började jämföra mellan Discshop, cdon & Ginza.
De två sistnämnda erbjuder ju även musik, så jag tänkte att jag skulle kolla upp i fall de hade något med Amber Pacific, vilket jag inte alls trodde så jag förväntade mig inget. Men vad får jag se?! Jo, båda två har deras nyaste album!!!!!!!!!
På cdon var det en tia billigare, men eftersom jag kollade lite annat med (finns uppenbarligen hur mycket som helst som jag vill ha) så hittade jag att man kan komma över The league of extraoridnary gentlemen på Ginza för 49 spänn med - det var ju billigt tänkte jag, men så klickade jag vidare lite till och såg att jag kan få den för endast 10(!!!!!!) kronor! Visserligen på VHS i så fall, men vad spelar det för roll egentligen?!

Ja, nu finns det sannerligen mycket som jag måste fundera på! Och diskutera med mamma. Men jag gör det imorgon, när pappa är på jobbet. Det känns bäst så.
Fan vad jag önskar att jag hade pengar! Haha
Men jag SKA ha den där skivan! Så är det bara.

Om ni inte förstod ett dugg av det här inlägget så klandrar jag er inte. Jag förstår det knappt själv.

4 kommentarer:

niffin sa...

Haha, men det är ju så härligt att hitta det man letar efter - eller t o m
inte ens visste att man letar efter -
innan man hittat det! :P

Thina sa...

Ja, jag kan verkligen inte göra annat än instämma! :D *What a feeeeeling* Haha

Anonym sa...

Det är härligt när allt funkar ;)
Amber Pacific var med i AP (amerikansk musiktidning), de har ju sparkat en gitarrist :O Men ingen vill svara på varför. Mysko...

Thina sa...

Ja, Malin nämnde att de sparkat nån! :O just nu vet jag inte vem gitarristen är, men jag ska kolla deras hemsida sen!