onsdag, juni 27, 2007

Happening of the year

Hade ett litet avatar-flyt i typ förrgår, dock försämrades prognoserna rätt rejält igår. I dag tycks det vara på rymmen helt. Men det kanske kommer senare idag igen, vi får väl se.
Är trött. Mammas fel som kom och började prata med mig alldeles för tidigt (typ 10 haha) och då kunde jag inte somna om.
Och lova att ni inte blir helt totalchockade nu - jag ska faktiskt gå och städa nu!
Jag vet, det är knappt så jag tror på det själv. Blir intressant att se vilket resultat jag faktiskt får när det väl är klart. Nästan lite som julafton! Haha

*Later that day...*
I did it! Mohaha
Okej, det var bara en grovstädning, alltså jag städade bara undan det "värsta", sådant som låg väldigt synligt och skräpade på golv, skrivbord mm, samt att jag körde en svängom eller två med dammsugaren (är det bara jag som tycker att det luktar jättekonstigt och äckligt när man dammsuger?!)
Saker som lådor, byrå, garderob och bokhylla behöver också få sin del av kakan, men det kommer att få bli ett senare projekt. Förhoppningsvis inom en snar framtid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du städa?! :o Ojoj! Du är riktigt duktig.

Anonym sa...

Dammsugare luktar faktiskt konstigt!!
Du kan inte flyga hit på apparaturen va? Här skulle med behövas lite städning, ähem...

Thina sa...

mälin > Jag vet, jag kan fortfarande inte förstå det!! :O Tack ^^ haha

sarah > Åhh, nån som håller med! ^^ Nähe du, städa får du allt göra själv! :P Det var minsann ingen som hjälpte mig! Hahaha